Předpisy internetového obchodu EcoWatt
definující mimo jiné pravidla pro uzavírání smluv prostřednictvím Obchodu obsahující nejdůležitější informace o Prodávajícím, Obchodě a právech spotřebitele
OBSAH
§ 1 Definice
§ 2 Kontakt na prodejce
§ 3 Technické požadavky
§ 4 Nakupování v obchodě
§ 5 Platby
§ 6 Plnění objednávky
§ 7 Právo na odstoupení od smlouvy
§ 8 Výjimky z práva na odstoupení od smlouvy
§ 9 Stížnosti
§ 10 Osobní údaje
§ 11 Rezervace
Příloha č. 1 : Vzorové smlouvy s formulářem pro odstoupení od smlouvy
§ 1 DEFINICE
Pracovní dny – dny od pondělí do pátku, kromě státních svátků v Polsku.
Občanský zákoník – zákon z 23. dubna 1964, občanský zákoník.
Spotřebitel - spotřebitel ve smyslu ustanovení občanského zákoníku.
Účet - bezplatná funkce Obchodu upravená zvláštními předpisy (poskytovaná služba elektronicky), díky čemuž si každý subjekt využívající Obchod může vytvořit svůj vlastní individuální účet v Obchodě.
Kupující – jakýkoli subjekt nakupující v Obchodě.
Privilegovaný kupující – Kupující, který je spotřebitelem nebo privilegovaným podnikatelem.
Privilegovaný podnikatel - fyzická osoba, která s prodávajícím uzavírá smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, avšak nikoli pro ni profesní povahy.
Sběrné místo - bod nacházející se na 32-200 Miechów, ul. Podzamcze 34b.
Předpisy - tyto předpisy.
Prodejna - Internetový obchod EcoWatt Servis provozovaný Prodávajícím na adrese https://www.ecowattservis.pl.
Prodávající – ECOWATT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ se sídlem ul. Józefa Ignacy Kraszewskiego 36/128, 30-110 Kraków, zapsaná v Národním soudním rejstříku - rejstříku podnikatelů OBVODNÍM SOUDEM PRO KRAKOV Śródmieście v KRAKOW, 11. OBCHODNÍ ODDĚLENÍ NÁRODNÍHO SOUDNÍHO SOUDU 21071008008 449513, č.p REGON 38520136100000, základní kapitál 5 000,00 PLN, splacený kapitál 5 000,00 PLN.
Zákon o právech spotřebitelů – zákon ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů.
§ 2 KONTAKTOVAT PRODEJCE
- Poštovní adresa: ul. Józefa Ignacy Kraszewskiego 36/128, 30-110 Krakov
- E-mailová adresa: biuro@ecowattservis.pl
- Telefon: 667 584 036
- Adresa pro vrácení zboží (v případě odstoupení od smlouvy): ul. Podzamcze 34b, 32-200 Miechów
- Adresa pro zaslání reklamovaného zboží: ul. Podzamcze 34b, 32-200 Miechów
§ 3 TECHNICKÉ POŽADAVKY
- Pro správné fungování Obchodu potřebujete:
- zařízení s přístupem k internetu
- webový prohlížeč, který podporuje JavaScript a soubory cookie.
- K zadání objednávky v obchodě kromě požadavků uvedených v části 1, je vyžadován aktivní e-mailový účet.
§ 4 NÁKUP V PRODEJNĚ
- Ceny produktů zobrazené v Obchodě jsou celkové ceny produktu.
- Prodejce upozorňuje, že celková cena objednávky zahrnuje cenu za produkt uvedenou v Obchodě a případně náklady na dodání zboží.
- Produkt vybraný k nákupu by měl být přidán do košíku v obchodě.
- Kupující si poté z možností dostupných v Obchodě vybere způsob doručení zboží a způsob platby za objednávku a poskytne údaje potřebné k dokončení objednávky.
- Objednávka je zadána, když je potvrzen její obsah a kupující přijímá Pravidla.
- Zadání objednávky je ekvivalentní uzavření smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím.
- Kupující se může zaregistrovat v Obchodě, tj. vytvořit si účet, nebo nakupovat bez registrace tak, že u každé objednávky poskytne své údaje.
§ 5 PLATBY
- Za objednávku můžete zaplatit v závislosti na volbě kupujícího:
- běžným převodem na bankovní účet prodávajícího;
- pomocí platební karty:
- Vízum
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- prostřednictvím platební platformy:
- Modrá média
- eCard
- dotpay
- PayPal
- PayU
- Przelewy24
- TPay.com
- v hotovosti při osobním odběru zboží.
- Pokud se rozhodnete platit prostřednictvím platební platformy Blue Media, subjekt poskytující online platební služby je Blue Media S.A.
- Pokud kupující zvolí platbu předem, musí být objednávka uhrazena do 3 pracovních dnů od zadání objednávky.
- Prodávající informuje, že v případě platebních metod, u kterých se pole pro zadání údajů nutných k provedení platby objeví ihned po zadání objednávky, je platba za objednávku možná až bezprostředně po zadání objednávky.
- Při nákupech v Obchodě kupující souhlasí s používáním elektronických faktur prodávajícím. Kupující má právo svůj souhlas odvolat.
§ 6 PROVEDENÍ OBJEDNÁVKY
- Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy prodávající potvrdí přijetí objednávky e-mailem. Prodávající zašle potvrzení o přijetí Objednávky na e-mailovou adresu Zákazníka uvedenou v Objednávkovém formuláři.
- V případě platby převodem obsahuje e-mail potvrzující přijetí Objednávky mimo jiné informace: ohledně částky převodu a bankovního účtu k úhradě (Produkt bude odeslán nebo připraven k vyzvednutí po zaplacení Zákazníkem).
V případě platby na dobírku - Prodávající informuje Zákazníka o provedení Objednejte. - Doba dokončení objednávky je min. 4 pracovní dny.
- Pokud se kupující rozhodl zaplatit za objednávku předem, prodávající přistoupí ke zpracování objednávky po zaplacení.
- Zboží je dodáváno pouze v rámci území Polské republiky.
- Produkty zakoupené v Obchodě jsou dodávány prostřednictvím kurýrní společnosti.
- Kupující si může zboží vyzvednout osobně na Výdejním místě v jeho otevírací době.
- Pokud kupující zvolí osobní odběr, bude zboží připraveno k vyzvednutí v uvedeném termínu dokončení objednávky.
§ 7 PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- Privilegovaný kupující má právo odstoupit od smlouvy uzavřené s Prodávajícím prostřednictvím Obchodu, s výhradou § 8 Pravidel, do 14 dnů bez udání důvodu.
- Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech od:
- ve kterém Privilegovaný kupující získal zboží do držení nebo ve které třetí strana jiná než dopravce a označená Privilegovaným kupujícím převzala zboží;
- ve kterém se privilegovaný kupující dostal k poslednímu zboží, šarži nebo části nebo ve kterém třetí strana, jiná než dopravce a určená oprávněným kupujícím, získala do vlastnictví poslední zboží, šarži nebo část, v v případě smlouvy zavazující k převodu vlastnictví mnoha zboží, které je dodáváno samostatně, v dávkách nebo po částech.
- Aby Privilegovaný kupující mohl uplatnit právo na odstoupení od smlouvy, musí prostřednictvím údajů uvedených v § 2 Nařízení informovat prodávajícího o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy prostřednictvím jednoznačného prohlášení (např. dopis zaslaný poštou nebo e-mailem).
- Privilegovaný kupující může použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy na konci Pravidel, ale není to povinné.
- Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, aby Zvýhodněný kupující zaslal informaci o uplatnění svého práva na odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
ÚČINKY ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - V případě odstoupení od uzavřené smlouvy vrátí prodávající přednostně kupujícímu všechny platby, které od něho přijal, včetně nákladů na dodání zboží (kromě dodatečných nákladů vyplývajících z kupujícím preferovaného způsobu dodání než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím), a to neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy byl prodávající informován o rozhodnutí zvýhodněného kupujícího uplatnit právo na odstoupení od smlouvy.
- Prodejce vrátí platbu pomocí stejných platebních metod, které použil Privilegovaný kupující v původní transakci, pokud Privilegovaný kupující nebude souhlasit s jiným řešením, v žádném případě nebudou Privilegovanému kupujícímu účtovány žádné poplatky v souvislosti s tuto refundaci.< /li>
- Pokud prodávající nenabídl, že si zboží od privilegovaného kupujícího vyzvedne sám, může zadržet vrácení peněz, dokud zboží neobdrží nebo dokud mu nebude poskytnut doklad o jeho vrácení, v závislosti na tom, která událost nastane dříve.
- Prodejce Vás žádá o vrácení zboží na adresu: ul. Podzamcze 34b, 32-200 Miechów neprodleně, v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy Oprávněný kupující informoval Prodávajícího o odstoupení od kupní smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud Privilegovaný kupující vrátí zboží před uplynutím 14denní lhůty.
- Privilegovaný kupující nese přímé náklady na vrácení zboží.
- Privilegovaný kupující je odpovědný pouze za jakékoli snížení hodnoty zboží v důsledku jeho použití jiným způsobem, než jaký byl nezbytný ke zjištění povahy, vlastností a fungování zboží.
- Nemůže-li být zboží vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou, hradí přednostní kupující rovněž přímé náklady na vrácení zboží. O předpokládané výši těchto nákladů bude Prodávající oprávněného kupujícího informovat v popisu zboží v Obchodě nebo při zadávání objednávky.
- Pokud je potřeba vrátit finanční prostředky za transakci provedenou kupujícím privilegovanou platební kartou, prodejce vrátí peníze na bankovní účet přiřazený k této platební kartě.
§ 8 VÝJIMKY Z PRÁVA NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku uvedené v § 7 Nařízení se nevztahuje na smlouvu:
- ve kterém je předmětem služby neprefabrikované zboží vyrobené podle specifikací privilegovaného kupujícího nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb;
- ve kterém je předmětem služby zboží, které se rychle kazí nebo má krátkou trvanlivost;
- ve kterém je předmětem služby zboží dodávané v uzavřeném obalu, které po otevření obalu nelze vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen;
- ve kterém je předmětem služby zboží, které je po dodání vzhledem ke své povaze neoddělitelně spojeno s jinými věcmi;
- ve kterém jsou předmětem služby zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačové programy dodávané v uzavřeném obalu, pokud byl balíček po doručení otevřen;
- pro doručování novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smluv o předplatném;
- ve kterém cena nebo odměna závisí na výchylkách finančního trhu, nad nimiž nemá Prodávající kontrolu a ke kterým může dojít před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
§ 9 STÍŽNOSTI
A OBECNÁ USTANOVENÍ
- Prodávající odpovídá Privilegovanému kupujícímu za soulad plnění se smlouvou podle obecně platných právních předpisů, zejména ustanovení zákona o právech spotřebitelů.
- Prodejce žádá o zasílání stížností na poštovní nebo elektronickou adresu uvedenou v § 2 Pravidel.
- Pokud byla na produkt poskytnuta záruka, informace o něm a jeho podmínkách jsou k dispozici v Obchodě.
- Stížnosti týkající se provozu Obchodu zasílejte na e-mailovou adresu uvedenou v § 2 Pravidel.
- Prodejce odpoví na reklamaci do 14 dnů od data jejího obdržení.
II KUPUJÍCÍ S PRIVILEGIÍ
- Zboží
- V případě nesouladu zboží se smlouvou může Privilegovaný kupující uplatnit práva uvedená v kapitole 5a zákona o právech spotřebitele.
- Prodávající odpovídá za rozpor zboží se smlouvou, existující v době jeho dodání a odhalený do dvou let od tohoto okamžiku, pokud není doba použitelnosti zboží stanovená prodávajícím, jeho zákonná předchůdců nebo osob jednajících jejich jménem, je delší.
- V souladu s ustanoveními zákona o právech spotřebitelů může Privilegovaný kupující v každém případě požadovat:
- výměna zboží,
- oprava zboží.
- Privilegovaný kupující může navíc podat prohlášení o:
- snížení ceny,
- odstoupení od smlouvy
- Prodávající odmítl uvést zboží do souladu se smlouvou v souladu s čl. 43d řez 2 zákona o právech spotřebitelů;
- Prodávající neuvedl zboží do souladu se smlouvou v souladu s čl. 43d řez 4–6 zákona o právech spotřebitelů;
- přetrvává nesoulad zboží se smlouvou, i když se prodávající snažil uvést zboží do souladu se smlouvou;
- nesoulad zboží se smlouvou je tak důležitý, že odůvodňuje snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy bez předchozího použití ochranných opatření uvedených v čl. 43d zákona o právech spotřebitelů;
- Z prohlášení nebo okolností Prodávajícího je zřejmé, že neuvede zboží do souladu se smlouvou v přiměřené době nebo bez nepřiměřených obtíží Preferovaného kupujícího.
- V případě zboží, které je předmětem opravy nebo výměny, by měl privilegovaný kupující dát zboží k dispozici prodávajícímu. Prodávající vyzvedne zboží od preferovaného kupujícího na vlastní náklady.
- Privilegovaný kupující nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je rozpor zboží se smlouvou nepodstatný.
- V případě odstoupení od smlouvy uvedené v této části (týkající se zboží) zvýhodněný kupující neprodleně vrátí zboží prodávajícímu na jeho náklady, a to na adresu ul. Podzamcze 34b, 32-200 Miechów. Prodávající vrátí cenu Oprávněnému kupujícímu neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne převzetí zboží nebo dokladu o jeho vrácení.
- Prodávající vrátí Privilegovanému kupujícímu dlužné částky v důsledku uplatnění práva na snížení ceny neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení prohlášení Privilegovaného kupujícího o snížení ceny.
- Mimosoudní způsoby vyřizování stížností a vymáhání nároků
- Pokud reklamační řízení nepřinese Spotřebitelem očekávaný výsledek, může Spotřebitel využít mimo jiné: S:
- mediace vedená místně příslušným zemským inspektorátem obchodní inspekce, kterému je třeba podat žádost o zprostředkování. Zákrok je zpravidla bezplatný. Seznam inspektorátů naleznete zde: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inpekcji_handlowa .php< /a>;
- pomoc místně příslušného stálého spotřebitelského rozhodčího soudu působícího při Zemském inspektorátu obchodní inspekce, kterému je třeba podat žádost o projednání věci u rozhodčího soudu. Zákrok je zpravidla bezplatný. Seznam soudů je k dispozici na adrese: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne. php ;
- bezplatná pomoc obecního nebo okresního ombudsmana spotřebitelů;
- online platforma ODR dostupná na: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
- Pokud reklamační řízení nepřinese Spotřebitelem očekávaný výsledek, může Spotřebitel využít mimo jiné: S:
III JINÍ KUPUJÍCÍ NEŽ PRIVILEŽNÍ KUPUJÍCÍ
- V případě vady zboží může reklamovat vadné zboží jiný než zvýhodněný kupující na základě záruky upravené v občanském zákoníku.
- Prodejce odpovídá v rámci záruky vůči jinému kupujícímu, než je privilegovaný kupující, pokud je fyzická vada zjištěna do dvou let od data dodání zboží kupujícímu.
- Kupující, který je jiným než zvýhodněným podnikatelem, ztrácí podle občanského zákoníku práva ze záruky, pokud si zboží neprohlédl v době a způsobem obvyklým pro zboží tohoto druhu a neoznámil to neprodleně prodávajícímu. Prodávajícího o vadě, a pokud vada vyšla najevo až později - pokud ji neoznámil ihned po jejím zjištění. Ke splnění výše uvedené lhůty postačí zaslat oznámení o závadě před jejím uplynutím.
- Pomocí záruky může kupující jiný než privilegovaný kupující za podmínek stanovených v občanském zákoníku:
- odešlete prohlášení o snížení ceny,
- v případě podstatné vady – předložit prohlášení o odstoupení od smlouvy,
- požadovat výměnu zboží za bezvadné,
- požadujte odstranění závady.
- Pokud se ukáže, že pro projednání reklamace je nutné vadné zboží doručit prodávajícímu, je kupující jiný než zvýhodněný kupující povinen doručit zboží na adresu: ul. Podzamcze 34b, 32-200 Miechów.
§ 10 OSOBNÍ ÚDAJE
- Správcem osobních údajů poskytnutých Kupujícím při používání Obchodu je Prodávající. Podrobné informace týkající se zpracování osobních údajů Prodávajícím - včetně dalších účelů a důvodů zpracování údajů, jakož i příjemců údajů - naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných v Obchodě - z důvodu zásady transparentnosti obsažené v obecném nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) o ochraně údajů – „GDPR“.
- Účelem zpracování údajů kupujícího prodávajícím poskytnutých kupujícím v souvislosti s nákupy v obchodě je plnění objednávek. Základem pro zpracování osobních údajů je v tomto případě:
- smlouva nebo úkony učiněné na žádost kupujícího, jejichž cílem je její uzavření (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR),
- právní povinnost prodávajícího související s účetnictvím (čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR) a
- oprávněný zájem Prodávajícího spočívající ve zpracování údajů za účelem zjištění, uplatnění nebo obhajoby případných nároků (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR).
- Uvedení údajů kupujícím je dobrovolné, ale zároveň nezbytné k uzavření smlouvy. Neposkytnutí údajů zabrání uzavření smlouvy v Obchodě.
- Údaje kupujícího poskytnuté v souvislosti s nákupy v Obchodě budou zpracovávány do:
- smlouva uzavřená mezi kupujícím a prodávajícím pozbude platnosti;
- Prodejce již nebude mít zákonnou povinnost zpracovávat údaje kupujícího;
- kupující nebo prodejce již nebudou moci uplatňovat nároky související se smlouvou uzavřenou Obchodem;
- Námitka kupujícího proti zpracování jeho osobních údajů bude akceptována - pokud byl základem pro zpracování údajů oprávněný zájem prodávajícího
- Kupující má právo požadovat:
- přístup k vašim osobním údajům,
- jejich opravy,
- odstranění
- omezení zpracování
- přenést data jinému správci
a také právo: - kdykoli vznést námitku proti zpracování údajů z důvodů souvisejících se zvláštní situací kupujícího - proti zpracování osobních údajů, které se ho týkají, na základě čl. 6 sekce 1 písmeno f GDPR (tj. o oprávněných zájmech sledovaných Prodávajícím).
- Kupující by měl za účelem uplatnění svých práv kontaktovat Prodávajícího pomocí údajů z § 2 Nařízení.
- Pokud se kupující domnívá, že jeho údaje jsou zpracovávány nezákonně, může podat stížnost předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů.
§ 11 OMEZENÍ
- Kupující má zakázáno poskytovat nezákonný obsah.
- Každá objednávka zadaná v Obchodě představuje samostatnou smlouvu a vyžaduje samostatné přijetí Pravidel. Smlouva je uzavřena včas a za účelem dokončení objednávky.
- Dohody uzavřené na základě Pravidel se uzavírají v polštině.
- V případě možného sporu s kupujícím, který není privilegovaným kupujícím, bude příslušným soudem soud příslušný podle sídla prodávajícího.
Příloha č. 1 Pravidel
Níže je uveden vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, ze kterého může spotřebitel nebo privilegovaný podnikatel, ale nesmí používat:
VZOR FORMULÁŘE PRO ODSTOUPENÍ ODSTOUPENÍ
(tento formulář vyplňte a zašlete zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)
ECOWATT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Józefa Ignacy Kraszewskiego 36/128, 30-110 Kraków
e-mailová adresa: biuro@ecowattservis.pl
- Já/My(*) ............................................ ............................. tímto informujem(*) o mém/naším odstoupení od kupní smlouvy na následující zboží(* )/ pro poskytování následující služby(*):
...................... .... ...................................................... ....................................................... ................................................................... ........
.. ................................ ............................................................. ............................................................. ...................................................... .............
...................... ......... ...................................................... .................................................. ............................................................. ........................ ....
- Datum uzavření smlouvy(*)/receipt(*)
.......... ...................................................... ............................................................. ............................................................. ..................................................................
- Jméno a příjmení spotřebitele (spotřebitelů) / podnikatele (podnikatelů):
.. ................... ................................................................. ...................................................... ...................................................... .............. ............
- Adresa spotřebitele/podnikatelů:< br />
................................................. .................................................. ........................................................ ......................................................................
............................................................................. ............................................................. ...................................................... ................................................. ...........
...................................... ...................................................... .............. ......
Podpis spotřebitele (spotřebitelů) / privilegovaného podnikatele (podnikatelů)
(pouze pokud je formulář zasláno v papírové verzi)
Datum ................................ ..........
(*) Smazat podle potřeby.
Smluvní podmínky účtu
v prodejně EcoWatt Servis
OBSAH
§ 1 Definice
§ 2 Kontakt na poskytovatele služeb
< strong>§ 3 Technické požadavky
§ 4 Účet
§ 5 Věrnostní program
§ 6 Stížnosti
§ 7 Osobní údaje
§ 8 Rezervace
§ 1 DEFINICE
Spotřebitel - spotřebitel ve smyslu ustanovení občanského zákoníku.
Účet - bezplatná funkce Obchodu (služby) upravená v Předpisy, díky kterým si může Příjemce služby zřídit svůj vlastní účet v Obchodě.individuální účet.
Příjemce služby – jakýkoli subjekt, který si zřizuje účet nebo má zájem o založení účtu.
Privilegovaný příjemce služby – Příjemce služby, který je Spotřebitelem nebo fyzickou osobou uzavírající s Poskytovatelem služeb smlouvu přímo související s jeho podnikatelskou činností, nikoli však pro ni profesionální.
Věrnostní program – věrnostní program provozovaný Poskytovatelem služeb, v jehož rámci může Uživatel služby s Účtem získávat a používat Body za podmínek uvedených v Pravidlech.
Body – body udělované Příjemci služby za podmínek uvedených v Předpisech jako součást Věrnostního programu, které umožňují Příjemci služby objednávat produkty uvedené v Obchodě se slevou. Předpisy – tyto předpisy týkající se účtu.
Obchod – Internetový obchod EcoWatt Servis provozovaný Poskytovatelem služeb na adrese https://www.ecowattservis. pl
Poskytovatel služeb - ECOWATT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ se sídlem na ul. Józefa Ignacy Kraszewskiego 36/128, 30-110 Kraków, zapsaná v Národním soudním rejstříku - rejstříku podnikatelů OBVODNÍM SOUDEM PRO KRAKOV Śródmieście v KRAKOW, 11. OBCHODNÍ ODDĚLENÍ NÁRODNÍHO SOUDNÍHO SOUDU, číslo 210712080 KRAKOVSKÉHO SOUDU 449513, č.p REGON 38520136100000, základní kapitál 5 000,00 PLN, splacený kapitál 5 000,00 PLN.
§ 2 KONTAKT NA POSKYTOVATELE SLUŽEB
- Poštovní adresa: ul. Józefa Ignacy Kraszewskiego 36/128, 30-110 Krakov
- E-mailová adresa: biuro@ecowattservis.pl
- Telefon: 667 584 036
§ 3 TECHNICKÉ POŽADAVKY
- Pro správné fungování a vytvoření účtu potřebujete:
- aktivní e-mailový účet
- zařízení s přístupem k internetu
- webový prohlížeč, který podporuje JavaScript a soubory cookie
§ 4 ÚČET
- Vytvoření účtu je zcela dobrovolné a závisí na vůli uživatele služby.
- Účet poskytuje uživateli služby další možnosti, jako je: prohlížení historie objednávek zadaných uživatelem služby v obchodě, kontrola stavu objednávky nebo nezávislá úprava údajů uživatele služby, jakož i účast ve věrnostním programu.
- Chcete-li vytvořit účet, vyplňte prosím příslušný formulář v Obchodě.
- Při vytvoření Účtu je mezi Uživatelem služby a Poskytovatelem služby uzavřena smlouva o vedení Účtu na dobu neurčitou za podmínek uvedených v Pravidlech.
- Příjemce služby může z Účtu kdykoli odstoupit, aniž by mu vznikly jakékoli náklady.
- Chcete-li odstoupit z Účtu, zašlete prosím svou výpověď Poskytovateli služeb na e-mailovou adresu: biuro@ecowattservis.pl, což bude mít za následek okamžité smazání Účtu a ukončení smlouvy o vedení Účtu. .
§ 5 VĚRNOSTNÍ PROGRAM
- Věrnostní program je určen pro uživatele služby, kteří mají účet. Získávání a používání bodů Uživatelem služby je možné pomocí Účtu.
- Od okamžiku vytvoření účtu se uživatel služby stává účastníkem věrnostního programu.
- Za každých 10 PLN utracených v Obchodě v rámci jedné objednávky obdrží Uživatel služby následující počet bodů: 10, s výhradou oddílu 4-5.
- Uživatel služby bude mít nárok na body za provedenou objednávku pouze v případě, že poskytovatel služby uzavře s uživatelem služby smlouvu. Body budou Uživateli služby přiděleny automaticky ve lhůtě pro dokončení objednávky.
- Pro výpočet počtu bodů za zadanou objednávku se použijí pouze peníze vynaložené uživatelem služby za produkty objednané v obchodě bez použití bodů a bez zohlednění dodatečných nákladů souvisejících s objednávkou produktu, jako jsou náklady na doručení vzít v úvahu.
- Pokud se příjemce služby poprvé zaregistruje k odběru newsletteru vedeného poskytovatelem služeb v rámci obchodu, bude mít příjemce služby nárok na následující počet bodů: 50. Body za přihlášení k odběru newsletteru jsou uděleny okamžitě, automaticky, nejpozději do 7 dnů poté, co se uživatel služby přihlásí k odběru newsletteru.
- Body získané uživatelem služby tvoří jeden fond.
- Aktuální počet bodů nasbíraných uživatelem služby bude viditelný v účtu. Poskytovatel služby může také informovat uživatele služby o změnách počtu nasbíraných bodů zasláním zprávy na e-mailovou adresu uživatele služby přiřazenou k jeho účtu.
- Uživatel služby může pomocí bodů získat slevu z ceny produktu zahrnutého do Věrnostního programu tak, že konečná cena tohoto produktu bude 1 PLN.
- Počet bodů umožňujících snížení ceny způsobem uvedeným ve výše uvedeném odstavci je uveden v Obchodě u daného produktu.
- Pokud se uživatel služby rozhodne body využít, sleva vyplývající z jejich použití bude vypočítána automaticky, tj. odečtena z ceny objednaného produktu.
- Poskytovatel služeb má právo zrušit body:
- vypočteno pro objednávky, u kterých Poskytovatel služby vrátil Uživateli služby peněžní prostředky zaplacené za produkt (např. v případě účinného odstoupení od smlouvy uživatelem služby);
- uděluje se i přes neúspěšnou platbu objednávky (což neznamená nemožnost znovu nakoupit body v důsledku správné platby objednávky);
- uděluje se za opakované přihlášení k odběru zpravodaje.
- Body nashromážděné ve věrnostním programu lze použít pouze způsobem uvedeným v tomto odstavci.
§ 6 STÍŽNOSTI
- Stížnosti týkající se fungování účtu zasílejte na e-mailovou adresu biuro@ecowattservis.pl.
- Poskytovatel služeb stížnost posoudí do 14 dnů.
MIMO SOUDNÍ METODY VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ A VYHLEDÁVÁNÍ NÁROKŮ - Pokud reklamační řízení nepřinese Spotřebitelem očekávaný výsledek, může Spotřebitel využít mimo jiné: S:
- mediace vedená místně příslušným zemským inspektorátem obchodní inspekce, kterému je třeba podat žádost o zprostředkování. Zákrok je zpravidla bezplatný. Seznam inspektorátů naleznete zde: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inpekcji_handlowa .php< /a>;
- pomoc místně příslušného stálého spotřebitelského rozhodčího soudu působícího při Zemském inspektorátu obchodní inspekce, kterému je třeba podat žádost o projednání věci u rozhodčího soudu. Zákrok je zpravidla bezplatný. Seznam soudů je k dispozici na adrese: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne. php ;
- bezplatná pomoc obecního nebo okresního ombudsmana spotřebitelů;
- online platforma ODR dostupná na: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§ 7 OSOBNÍ ÚDAJE
- Správcem osobních údajů poskytnutých Uživatelem služby při používání Účtu je Poskytovatel služby. Podrobné informace týkající se zpracování osobních údajů Poskytovatelem služeb - včetně dalších účelů a důvodů zpracování údajů, jakož i příjemců údajů, naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných v Obchodě - z důvodu zásady transparentnosti obsažené ve všeobecných zásadách nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) o ochraně údajů – „GDPR“.
- Účelem zpracování údajů příjemce služby je vedení účtu. Základem pro zpracování osobních údajů je v tomto případě smlouva o poskytování služby nebo úkony učiněné na žádost uživatele služby směřující k jejímu uzavření (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR), jakož i jako právně oprávněný zájem Poskytovatele služeb spočívající ve zpracování údajů za účelem určení, uplatňování nebo obhajoby jakýchkoli nároků (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR).
- Poskytování údajů Uživatelem Služby je dobrovolné, ale zároveň nezbytné pro vedení Účtu. Neposkytnutí údajů znamená, že Poskytovatel služby nebude moci poskytovat službu Správa účtu.
- Údaje příjemce služby budou zpracovávány do:
- Účet bude smazán příjemcem služby nebo poskytovatelem služby na žádost příjemce služby
- Uživatel služby nebo poskytovatel služeb již nebude moci vymáhat nároky související s účtem;
- Námitka Příjemce služby proti zpracování jeho osobních údajů bude přijata – pokud byl základem pro zpracování údajů oprávněný zájem Poskytovatele služby
- Příjemce služby má právo požadovat:
- přístup k vašim osobním údajům,
- jejich opravy,
- odstranění
- omezení zpracování
- přenést data jinému správci
a také právo: - kdykoli vznést námitku proti zpracování údajů z důvodů souvisejících s konkrétní situací Příjemce služby - proti zpracování osobních údajů, které se ho týkají, na základě čl. 6 sekce 1 písmeno f GDPR (tj. o oprávněných zájmech sledovaných poskytovatelem služeb).
- Za účelem uplatnění svých práv by měl uživatel služby kontaktovat poskytovatele služeb.
- Pokud se Příjemce služby domnívá, že jeho údaje jsou zpracovávány nezákonně, může podat stížnost předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů.
§ 8 OMEZENÍ
- Uživateli služby je zakázáno poskytovat nezákonný obsah.
- Smlouva o vedení účtu je uzavřena v polštině.
- V případě závažných důvodů uvedených v části 4, má Poskytovatel služby právo změnit Pravidla.
- Důležité důvody uvedené v části 3 jsou:
- nutnost přizpůsobit Obchod právním ustanovením platným pro provoz Obchodu;
- zlepšení bezpečnosti poskytované služby;
- změna funkčnosti Účtu vyžadující úpravu Pravidel.
- Příjemce služby bude informován o plánované změně Pravidel nejméně 7 dní před tím, než změna vstoupí v platnost, prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu přiřazenou k Účtu.
- Pokud příjemce služby nepřijme plánovanou změnu, měl by o tom informovat poskytovatele služeb zasláním příslušné zprávy na e-mailovou adresu poskytovatele služby biuro@ecowattservis.pl, což bude mít za následek ukončení smlouvu o vedení Účtu po nabytí účinnosti plánované změny. změnit nebo dříve, pokud takový požadavek podá Příjemce služby.
- Pokud Příjemce služby nevznese námitky proti plánované změně až do jejího vstupu v platnost, má se za to, že ji přijímá, což nepředstavuje žádnou překážku pro budoucí ukončení smlouvy.
- Na objednávky zadané v Obchodě pomocí bodů se vztahují předpisy obchodu.
- V případě možného sporu s Příjemcem služby, který není privilegovaným Příjemcem služby, bude příslušným soudem soud příslušný podle sídla poskytovatele služeb.